بهترین اپلیکیشن های لاغری را بشناسید

20 خرداد 1402
بهترین اپلیکیشن های لاغری

در دنیای امروز، روند چاقی و افزایش وزن در حال افزایش است و افراد زیادی به دنبال رسیدن به تناسب اندام هستند. به همین علت روش های متعددی برای کاهش وزن وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. یکی از بهترین روش ها برای کاهش وزن، استفاده از بهترین اپلیکیشن های لاغری است که مورد تایید پزشکان متخصص هستند. اگر شما هم به دنبال کاهش وزن هستید با ما همراه باشید تا با بهترین اپ های لاغری آشنا شوید.

اپلیکیشن های لاغری

امروزه با پیشرفت تکنولوژی برای بهره بردن از راهکارهای پزشکان نیاز نیست حتماً حضوری به آن ها مراجعه کرد. برخی از برنامه ها و اپلیکیشن ها هستند که با بهره گیری از نظرات پزشکان طراحی شده اند و با استفاده از آن ها می توان به تناسب اندام رسید. در ادامه به معرفی معروف ترین آن ها می پردازیم.

اپلیکیشن سیرا

یکی از بهترین اپلیکیشن های لاغری، سیرا نام دارد که مورد تایید بهترین دکتر رژیم لاغری در تهران است. با سیرا می توان به دانش و اطلاعات کافی برای کاهش وزن دست یافت و به تناسب اندام رسید. این اپلیکیشن لاغری که این روزها طرفداران بسیاری دارد، ویژگی های زیر را دارد:

سنجش کالری

سنجش کالری یکی از مهم ترین اقداماتی است که در روند کاهش وزن تاثیر بسیاری دارد. سیرا با توجه به وزن شما، مقدار کالری دریافتی در هر وعده را پیشنهاد می کند و شما می توانید با وارد کردن مقدار غذایی که در طول روز مصرف کردید و میزان فعالیت های بدنی، توسط سیرا کالری دریافتی خود را محاسبه کنید.

دریافت برنامه غذایی از متخصص تغذیه

سیرا یکی از بهترین برنامه های لاغری است که با پرداخت حق اشتراک در آن می توانید از بهترین دکتر رژیم لاغری در تهران و دیگر شهرها برنامه غذایی بگیرید. برنامه های ارائه شده توسط این پزشکان به شما کمک می کند تا به روش اصولی و صحیح وزن خود را کاهش دهید.

ثبت فعالیت های روزانه

بر اساس تحقیقات ثبت وزن در دوره های زمانی مختلف باعث می شود انگیزه بیشتری برای ادامه روند کاهش وزن داشته باشید. سیرا این امکان را به شما می دهد که تمامی فعالیت های روزانه مانند پیاده روی، میزان خواب، میزان نوشیدن آب و … را ثبت کنید و در بازه زمانی یک ماهه نموداری از فعالیت های روزانه تان را به شما ارائه می دهد.

وبلاگ جامع سیرا

علاوه بر امکاناتی که ذکر کردیم، سیرا در بخش وبلاگ، دارای اطلاعات بسیاری در مورد کاهش وزن، تناسب اندام، تغذیه صحیح و … است که می تواند برای افرادی که در مسیر لاغر شدن هستند بسیار مفید باشد.

اگر هدفتان لاغری و تناسب اندام به روش صحیح است، همین حالا برنامه کاربردی سیرا را دانلود کرده و از امکاناتش بهره مند شوید.

اپلیکیشن کرفس؛ یکی از بهترین اپلیکیشن های لاغری

یکی دیگر از برنامه های کاهش وزن و لاغری کرفس است. این برنامه هم همانند سیرا در انتخاب رژیم غذایی و متناسب کردن کالری دریافتی و سوزاندن آن ها به شما کمک می کند. این اپلیکیشن بر اساس راهکارهای بهترین دکتر رژیم لاغری در تهران و ایران طراحی شده است و استفاده از آن به روند کاهش وزن کمک زیادی می کند.

اپلیکیشن زیره

زیره یکی از برنامه های لاغری فارسی است که برای کاهش وزن با کالری شماری به کمک شما می آید. همانند دیگر اپلیکیشن ها در این برنامه هم شما می توانید مقدار کالری های دریافتی روزانه خود را محاسبه کنید. این برنامه رژیم های غذایی مناسب با قد و وزنتان را در اختیارتان می گذارد.

اپلیکیشن لاغری لیمومی

یکی دیگر از برنامه های لاغری، اپلیکیشن لیمومی نام دارد که انواع رژیم های تناسب اندام را طبق نظر بهترین دکتر رژیم لاغری در تهران ارائه می دهد. با استفاده از رژیم های لیمومی و دیگر امکانات آن می توانید به وزن ایده آل خود برسید.

اپلیکیشن مانکن

اگر قصد دارید برای کاهش وزن در کنار رژیم های غذایی، فعالیت های بدنی مفید هم داشته باشید، به سراغ اپلیکیشن مانکن بروید. مانکن علاوه بر رژیم های غذایی مناسب با شرایط شما، تمرینات ورزشی مناسب هم ارائه می دهد. این برنامه همانطور که از نامش هم پیداست به سرعت شما را به وزن ایده آلتان خواهد رساند!

اپلیکیشن جزیره

اپلیکیش یا کالری شمار جزیره، یکی از برنامه هایی است که به شما امکان کالری شماری روزانه و دریافت رژیم های غذایی مناسب را می دهد.

اپلیکیشن فیتو

آخرین اپلیکیشن موردنظر ما فیتو نام دارد که با قابلیت های متعدد خود کاربران را راضی نگه می دارد. با وارد کردن مشخصات خود در این برنامه، رژیم های مختلفی به شما ارائه می شود.

برنامه های غیر فارسی برای کاهش وزن

حال که با برنامه های فارسی کاهش وزن آشنا شدید، به معرفی تعدادی از برنامه های غیر فارسی می پردازیم که البته مورد تایید بهترین دکتر رژیم لاغری در تهران و ایران هم هستند.

اپلیکیشن MY FITNESS PAL

با استفاده از برنامه MY FITNESS PAL ربه راحتی می توانید به اندام ایده آل خود برسید. این برنامه لاغری با دنبال کردن وضعیت جسمانی شما و ارائه انواع رژیم های غذایی مناسب در مسیر کاهش وزن کنار شماست. اپلیکیشن MY FITNESS PAL دارای بیش از پنج میلیون برنامه غذایی مختلف است.

اپلیکیشن LOSE IT

یکی از بهترین برنامه های غیر فارسی برای کاهش وزن اپلیکیشن LOSE IT نام دارد که با ارائه یک برنامه دقیق به شما کمک می کند تا به وزن دلخواه برسید. برنامه مورد نظر به شما این امکان را می دهد که کالری مصرفی در طول روز و فعالیت های بدنی خود را ثبت و تنظیم کنید.

اپلیکیشن PACT

از جمله اپلیکیشن های کاربردی برای کاهش وزن اپلیکیشن PACT  است که با دقت وضعیت جسمانی شما را پی گیری می کند. از جمله ویژگی های این برنامه دریافت پاداش در مقابل رسیدن به هدف تناسب اندام و جریمه شدن در صورت نرسیدن به هدف است.

تمامی اپلیکیشن هایی که تحت عنوان برنامه های لاغری طراحی شده اند، تقریباً کارایی های مشابهی برای کاهش وزن دارند که کمک گرفتن از آن ها باعث می شود به روش اصولی و درست به تناسب اندام برسید.

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.